Er loopt een NWK pad van het Kastanjelaantje, langs de brasserie naar de parkeerplaats en de speeltuin van Europarcs. Te voet is dat een mooie en snelle route maar als u op de fiets bent is het niet fijn als u ook over, of langs het terras van de brasserie fietst.
Ook kinderen fietsen vaak deze route en dat zorgt voor een begrijpelijke ergernis bij de uitbater van de Brasserie en zijn gasten.
Daarom met klem het verzoek om niet, of alleen aan de hand met de fiets langs het terras te gaan.
-> Vertel dit ook aan uw gasten en/of kinderen.
168
