Beste Recreanten,
Op woensdag 18 maart, zullen de watermeterstanden worden opgenomen. Dit is een jaarlijkse procedure!
U hoeft hier niet voor aanwezig te zijn, bewoners die de meter binnen hebben zitten zullen een email ontvangen van de administratie met het verzoek tot aanleveren!

163